A nostra Cumpagnia

A nostra Cumpagnia

Suzhou Zhongshengsheng Co., Ltd. hè un pioneru in l'industria di a custruzzione di l'acciaio ligeru in Cina è una sucietà industriale d'alta tecnulugia chì integra R&D, pruduzzione è vendita.I prudutti principali di a cumpagnia sò case di cuntainer assemblate, case di container plegable, case di container imballati, case di container prefabbricate, case di struttura d'acciaio, etc. A fabbrica hà passatu a dimostrazione di u sistema di qualità internaziunale ISO è u dipartimentu di ispezione di qualità naziunale hà passatu a prova, è hà passatu a prova. hà vintu parechji onori cum'è l'impresa di creditu à livellu AAA, l'impresa eccellente di qualità naziunale, è l'unità di cuntratti di città è affidate.A fabbrica furnisce principarmenti cuntenituri residenziali, cuncepimentu di case di container, fabricazione, trasportu, affittu, vendita è altri servizii cumpleti per a custruzzione di l'abitazione, metro, ingegneria municipale, securità publica, ferrovie, autostrade, strade è ponti è altri siti di custruzzione di infrastruttura, è furnisce a custruzzione. siti cù pareti è toilette mobili.Scatola di attività, scatula di polizia, lettu di cornice di ferru, aria condizionata è altre strutture di supportu di vendita è leasing.U pruduttu hà i vantaghji di a sicurità è a stabilità, u cunfortu è a prutezzione di l'ambiente, a durabilità ecunomica, a facilità di disassemblamentu è di assemblea, è cicli multipli.

Avemu una catena di furnimentu cumpleta cù più di 16 anni di materia prima è sperienza di fabricazione.Ci impegnimu à furnisce una qualità di prima classe è un serviziu efficiente di pre-vendita è post-vendita, è cuntrullà strettamente a qualità di u produttu.A cumpagnia hà passatu a certificazione di u sistema di qualità internaziunale ISO, è hà passatu l'ispezione di u dipartimentu di ispezione di qualità naziunale.Ci sò stati cuncentrati nantu à furnisce soluzioni integrate di l'abitazione per istituti di design, sviluppatori è fornitori di materiali di custruzzione di custruttori (Gruppu di Costruzzione Chine, Ingegneria di Costruzzione di Shanghai, Gruppu Ferroviariu Chine, etc.).Cù una bona maghjina corporativa, prudutti 100% qualificati, è servizii di seguimentu di qualità, avemu diventatu un cumpagnu perenne di parechje cumpagnie di custruzzione famose in Cina.

A cumpagnia hà abbastanza riserve di materia prima, equipaggiu di pruduzzione avanzata, forza tecnica forte, è hà una quantità di linee di produzzione di struttura d'acciaio prufessiunale.I nostri clienti sò in tuttu u mondu, cum'è Russia, USA, Turchia, Canada, Spagna Sudafrica, Brasile, Filippine, Malaysia, Tailanda, India, Singapore, Emirati Arabi Uniti, Arabia Saudita, etc. Venite à discutiri a cooperazione è creanu una doppia vittoria!

nutizie

Tempu di Postu: 29-Mar-2022