Materiali Donati

Materiali Donati

"Sposta un pocu più in là! Iè! Questu locu hè più adattatu!"In a prima matina di l'oghje (17 di ferraghju), duie stanze anti-epidemie sò state installate urgentemente in u situ di campionamentu di l'acidu nucleicu in u parcheghju posteriore di u Guvernu di Zhenze Town.Zhang Chunming, presidente di l'Associu di l'Industria di Custruzzione Prefabbricata di Distrettu, è Yao Jie è Shi Aliang, i vicepresidenti, personalmente "sede in cità" per dirige u travagliu di stallazione in situ.
"In questa prova di l'acidu nucleicu regiunale, un puntu di prova hè statu stallatu vicinu à a nostra cumpagnia. Avemu compru qualcosa per sprime e nostre condolenze, è truvamu chì u staffu medico è i vuluntarii tremavanu per via di u friddu severu è si sentia assai angusti. . Chjamate i membri di l'associu per discutiri s'ellu ponu donà l'ala di prevenzione epidemica à u puntu di campionamentu ".Zhang Chunming hà dettu à i ghjurnalisti chì dopu avè amparatu a situazione, tutti accunsenu è decisu di installà l'ala di prevenzione epidemica per alcuni punti di campionamentu cù cundizioni relativamente simplici per migliurà e cundizioni di campionamentu.

Per l'imprese di piastra d'acciaio di culore Zhenze, hè assai utile per trattà a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.Parechje imprese anu participatu à a custruzzione di Leishenshan è Huoshenshan, è ancu di a custruzzione di refugghi in altri spazii."Quandu l'epidemie hè accaduta in altri spazii in u passatu, ognunu puderia travaglià l'ora extra per affruntà à isolà l'ala. Inoltre, avà chì l'epidemie hè accaduta in a nostra cità nativa, duvemu esse obligati di fà qualcosa per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie. in a nostra cità nativa".U presidente è u vicepresidentu hà pigliatu u capu in a visita è l'ispezione di parechji punti di campionamentu, è dopu tutti si sò spartuti per installà l'ala di prevenzione epidemica cù "Zhenze Speed".

Finu a ora, l'associu di l'industria di a custruzzione prefabbricata di u distrittu hà urganizatu voluntariamente a stallazione di 6 stanze di prevenzione di l'epidemie in diversi punti di campionamentu, chì hà migliurà efficacemente e cundizioni di campionamentu di questi punti."In l'ultimi anni, sottu a guida di u Cumitatu è u Guvernu di u Partitu di a Città di Zhenze, a nostra impresa di piastra d'acciaio di culore hà trasfurmatu cù successu è imbarcatu in una strada d'innuvazione è di sviluppu. Prufittate di l'ombra è micca scurdate di plantà arburi. In un periodu cusì speciale. , a nostra impresa deve piglià l'iniziativa di pruvucà feedback Rispunsabilità suciale ".Zhang Chunming hà dettu chì sperava di aiutà a so cità nativa à vince a battaglia contr'à l'epidemie u più prestu pussibule per mezu di l'unità di a sucietà sana.

nutizie

Tempu di Postu: 29-Mar-2022