Premiu di a Cumpagnia

Premiu di a Cumpagnia

A cunferenza di prumuzione di l'industria di l'acciaio di culore in Zhenze Town è u sviluppu di edifizii prefabbricati hè stata tenuta, affirmannu cumplettamente i successi fatti da l'industria di l'acciaio di culore in Zhenze Town in l'annu passatu, prumove ancu l'agglomerazione è l'aghjurnamentu di tutta l'industria. è guidà l'industria di l'acciaio di culore per cuntribuisce à l'ecunumia di Zhenze Town.Sviluppu di alta qualità è rializazioni novi.

I capi pertinenti di a Cummissione di Sviluppu è Riforma di Distrettu, l'Uffiziu di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, l'Uffiziu di Approvazione Amministrativa, l'Uffiziu di Supervisione di u Mercatu, l'Uffiziu di Statistiche, l'Uffiziu di Cummerciu, l'Uffiziu di l'Abitazione è a Custruzzione, l'Uffiziu di Gestione di Emergenza, è Uffiziu di l'Ambiente Ecologicu di Wujiang;, Capi di diversi dipartimenti, secretari di paesi è rapprisentanti di l'imprese di piastrelle d'acciaio di culore in Zhenze Town anu assistitu à a riunione.

Gu Jianbing, vicedirettore di l'Uffiziu di Statistiche di u Distrettu, è Shen Chengyuan, direttore di u Centru di Promozione di l'Investimenti Stranieri di l'Uffiziu di Cummerciu di u Distrettu, presentanu premii di aumentu di l'impositu à i rapprisentanti di l'imprese vincitori.

"Videndu chì i predecessori in l'industria sò trasfurmendu è aghjurnà, cum'è una forza ghjovana, ùn deve micca fallu daretu. A cuntrariu di l'altri cumpagnie chì tenenu un gruppu, simu un mudellu di gruppu di fornitore ".Yao Jie, presidente di Zhongshengsheng, hà dettu à i ghjurnalisti chì, da quandu a cumpagnia hà furmatu un gruppu, hè stata attraversu u modu d'acquistu centralizatu, riducendu i costi di produzzione è rinfurzendu a cumpetitività di u mercatu.

In a fabbrica di Zhongshengsheng, l'equipaggiu intelligente cum'è i robot di saldatura è e macchine di taglio di gantry aghjunghjenu più tecnulugia à l'attellu."Questa macchina automatica di taglio di gantry CNC pò cutà 50 grandi tubi quadrati o 118 tubi quadrati chjuchi à un tempu. Era usatu per taglià un fasciu in 1 ora, ma avà pò taglià un fasciu in 10 minuti, è l'efficienza hè aumentata da guasi. 6 volte ".Yao Jie Ellu crede chì l'industria di l'acciaio di culore pò avanzà in a direzzione di l'intelligenza è a digitalizazione.Hà pensa à custruisce una linea di produzzione cumplettamente autumàtica in i prossimi dui anni è scopre a custruzzione di un attellu intelligente di piastra d'acciaio di culore.

nutizie

Tempu di Postu: 29-Mar-2022